pátek 16. listopadu 2012

Lucemburk dvakrát jinak

V posledních dvou týdnech jsem byl dvakrát v Lucemburku kvůli jednomu výběrovému řízení. Protože to začínalo ráno, musel jsem tam přespat a v obou případech jsem se ubytoval v Luxembourg City Hostelu. Pokaždé jsem si ho rezervoval přes Internet, zaplatil předem 10 % z ceny a měl bydlet v šestilůžkovém pokoji, protože jiný ani v nabídce nebyl. Člověk by řekl, že by tedy oba případy měly být více méně totožné. Nebylo tomu tak.

Minulý týden jsem po příchodu doplatil zbytek ceny, k čemuž mi nedali účet, a byl za to ubytovaný v pokoji bez oken, bez stolu a židlí, bez toalety a bez sprchy, zato se čtyřmi spolunocležníky (jedna postel byla prázdná), z nichž jednoho přišel v půl sedmé ráno probudit jeho italský kolega z jiného pokoje. Navíc mi nedali povlečení, což jsem si uvědomil, až když jsem si šel lehnout.

Jak asi tušíte, tenhle týden vypadal zcela opačně. Když jsem přišel na recepci, zeptali se mě, jestli chci být v pokoji se sprchou a záchodem. Přemýšlel jsem, jestli to znamená vyšší cenu, ale nezeptal jsem se a řekl, že chci. O to víc mě proto překvapilo, když si u doplatku řekli o dvě eura méně. Vytiskli mi účet za pokoj a vratnou zálohu za kartu a zámek. A hned mi s sebou přihodili i čisté povlečení. Z pokoje byl krásný výhled na hrad, klášter a železniční viadukt.


Nečekaně se navíc nakonec neobjevil žádný další host a měl jsem tedy pokoj jen pro sebe, což se mi opravdu hodilo. Kromě toho jsem věděl, že když se v tomtéž hostelu ubytoval o několik dní dříve jeden známý, připlatil si 15 eur, aby mu do pokoje nikoho dalšího neposlali. Já za totéž zaplatil o 2 eura míň.

Ve výsledku to znamená, že teď nevím, jestli ten hostel vřele doporučit, nebo ne, když se jeho služby tak zásadně liší.

2 komentáře:

  1. Poprvé ti říkala, že prostěradla jsou v té a oné místnosti, ať si je vezmeš.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt? No dobre no, to jsem nejak preslechl. :-)

    OdpovědětVymazat