úterý 15. září 2009

Království za víno

Omylem se mi podařilo tenhle sobotní příspěvek smazat, tak se nelekejte, že je tu znovu, jen bez komentářů. Naštěstí jsem měl blog otevřený ještě v jednom panelu, tak to sem můžu dát ještě jednou. Uf.

Asi před hodinou jsem viděl poprvé, jak to vypadá, když se spolubydla naštve. Byli jsme tradičně s ním a jeho spolužačkou na nákupu potravin. Je to taková sympatická rozesmátá Číňanka. Narozdíl od nás tu má ona auto, mj. protože je původem z Chapel Hill, tak nás vždycky vozí do Trader's Joe.

Dneska jsme jeli asi ve tři čtvrtě na jedenáct a v klidu a pohodě nakupovali, až najednou koukám, že Alex s Joanne stojí a něco si vysvětlují. Přišlo mi, že už mají nakoupeno, a jen čekají, až si Joanne dopije kávu, kterou si tam dala. Alex přitom zmínil, že si chtěl koupit víno, ale do dvanácti ho prý neprodávají. A opravdu, když jsem šel k pokladnám kolem části s alkoholem, byla tam natažená šňůra a pověšený nápis, že se v neděli alkohol před polednem neprodává.

Všechno ale pořád vypadalo v klidu. Teprve v autě při výjezdu z parkoviště Alex vybuchl, začal nahlas křičet a sprostě nadávat, až jsme se lekli, že si okolochodící lidi budou myslet, že je to na ně. Trvalo mu asi pět minut, než konečně trochu vychladl. My s Joanne jsme se mu samozřejmě celou tu dobu smáli.

Každopádně z jeho výroků během té doby jsem pochopil víc. Prý měl zrovna na víno strašnou chuť a těšil se, jak si nějaké koupí a otevře, protože měli nedávno jedno výborné italské. A taky mu prý v tom obchodě někdo dokonce řekl, že pokud chce v neděli víno před polednem, má jít do kostela. Ale nemyslím, že by ten jeden lok extra ocenil, i kdyby byl ve správné církvi. Podle všeho tady, tj. asi v celém státu, platí, že se v neděli do dvanácti alkohol prodávat nesmí. Proč přesně, to netuším. Od supermarketu jsme mimochodem odjížděli v 11:13. Blbě načasováno.

Žádné komentáře:

Okomentovat