čtvrtek 10. září 2009

Post scriptum

Dneska jen dvě poznámky k předchozím textům. Zaprvé to, že jsem dneska zašel do dalšího rychlého občerstvení tady, Mediterranean Deli, tedy řecká kuchyně. Jinak řečeno gyros, falafel a mnoho dalšího.

Dal jsem si na zkoušku chicken souvlaki, takové to kuře na špejli. Do poměrně velké průhledné krabice dali pitu, na ni maso a prihodili k tomu hromadu zeleniny, i kdyz hlavne salatu a zavíratelnou mističku s tzatzikovitou omáčkou. Bylo to docela dobré a vydatné. Já zrovna na tuhletu řecko-turecko-balkánskou kuchyni nijak zvlášť nejsem, gyros nebo kebab jím jen velice nerad, olivy mi nechutnají vůbec, ale tohle si klidně někdy dám zase.

A ta druhá věc? Dneska jsme měli první zápas. Musím říct, že se do toho jen hodně pomalu dostávám, každopádně to nebylo mnou, že jsme dostali fakt dost na pr--l. Dokonce jsem z nás měl asi největší šanci na touchdown nebo aspoň pořádný běh asi tak třicet čtyřicet yardů. No nic, soupeř byl trochu na jiné úrovni než my, ale hrajeme to pro zábavu, takže žádný problém a těším se za týden na další hru. Tentokrát by to snad mělo být ještě pohodovější. Taky jsme se teď někteří viděli úplně poprvé . Navíc mi spoluhráčka na celou sezónu půjčila trenýrky, takže je nemusím dál shánět. Je totiž zakázáno mít kapsy.

7 komentářů:

  1. A to zase proc, u vsech vsudy?

    btw, pres tu captchu jsem se na mobilu dostaval asi 5 minut :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Protoze hrajeme flag football, tzn. misto toho, aby clovek hrace s micem sundal na zem, jen mu musi strhnout pas s vlajkami (takove tri cca 30 cm dlouhe pruhy - dva na bocich, jeden na zadku). A protoze se driv takhle obcas nechtene stahly i trenyrky, coz bylo pro postizene trochu trapne, zakazaly se v pravidlech kapsy.

    OdpovědětVymazat
  3. A ta captcha me taky stve, aspon ze na mem vlastnim blogu ji nechteji. Richard rikal, ze to mam dat na Wordpress, ale mne tam par veci chybelo.

    OdpovědětVymazat
  4. Takže tam hraješ v podstatě za nějaké lokální Okouny?

    OdpovědětVymazat
  5. Jeste lip, za knihovniky. :-) Ale byl to prvni zapas a ten tym byl fakt dobry, uvidime pozitri, kdy mame dalsi. S tymem, ktery taky minule prohral.

    OdpovědětVymazat
  6. Aha, já myslel, že o captche si může rozhodnout blogger sám :-( BTW, teď to po mně chtělo "sionist"; WTF?

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem prosel to nastaveni uz ponekolikate, ale tentokrat jsem tam tu captchu nasel, tak dokud tu nemam spamy, mas to klidnejsi.

    OdpovědětVymazat